COVİD– 19 AŞI RANDEVULARI HK. - GÜNCELLLENDİ -

Kayseri İl Sağlık Müdürlüğü yetkilileri ile yapılan sözlü görüşmeler sonrasında;

Covid – 19 aşısı olmak isteyen eczacılarımızın ve eczane çalışanlarımızın E-Nabız üzerinden öncelikli grup olup olmadığınız kontrol edilebilir ve randevularını oluşturabilecekleri bilgisi alınmıştır.

Merkezi Hekim Randevu Sisteminden (MHRS) aşı randevusu alınmasına olanak sağlanmıştır.

Akıllı telefonlar üzerinden kullanılan uygulamanın güncel olması gerekmektedir

Bilgilerinize…

Yönetim Kurulu

 

GÜNCELLENDİ

E – NABIZ ÜZERİNDE KAYDI ÇIKMAYAN ECZANE ÇALIŞANLARIMIZIN;

 

ekip.saglik.gov.tr Entegre Kurumsal İşlem Platformu (EKİP) arayüzüne erişim sağlanarak yeni kayıt oluşturulabilmektedir.

 

 

EKİP arayüzüne erişim sağlandıktan sonra e-Devlet ile Giriş butonuna basılır, e-Devlet kullanıcı adı ve şifresi ile giriş yapılır.

 

e-Devlet menüsünden Aşı > Aşı Personel Listesi adımları izlenerek Aşı Personel Listesi Ekranı açılır.

Yeni Personel Kaydı Ekleme

Açılan sayfada mevcut SGK'lı çalışanlarınızın bilgileri görüntülenmiyorsa "Yeni Kayıt Ekle" butonuna tıklanır.

 

Açılan pencerede bulunan T.C. Kimlik No alanına, kaydedilmek istenen personele ait kimlik numarası girilir ve MERNİS butonuna tıklanır. MERNİS'ten İsim, Soyisim, Doğum Tarihi, Yaş ve SGK Kurum Adı bilgileri aktarılır. Personelin Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) kayıtlarında yer alan işyeri bilgisi görüntülenebilecektir. Tesis SGK kaydında olmayıp hizmet alımı yöntemiyle başka bir şirket ile sözleşme kapsamında çalıştırılan personel, ayrıca "Hizmet Alımı Kapsamında Çalışıyor" kutucuğu işaretlenerek belirtilmelidir.

 

Ekranda bulunan diğer alanlar doldurulur (unvan ve branş alanları zorunludur) ve Kaydet butonuna tıklanır. Bu aşamadan sonra, Çalışma Yeri Sorgulama ekranında sorgulama yapıldığında, kaydedilen personelin çalıştığı kurum bilgisi görüntülenecektir.

 

14 Ocak 2021 - Okunma Sayısı : 4032