HASTA BEZİ REÇETE, RAPOR VE FATURALARI HAKKINDA BİLGİLENDİRME DUYURUSU

Hasta bezi reçeteleri karşılanırken, faturaları kuruma teslim edilirken aşağıdaki hususlara dikkat edilmesi gerekmektedir:

1- Raporda idrar ve gaita inkontinansı bilgisinin yanında mutlaka inkontinansa neden olan primer tanı bulunmalıdır(Ör: Alzheimer, nörojenik mesane gibi)

2- Hasta bezi raporları manuel olduğundan, raporda mutlaka Başhekim onayı bulunmalıdır.

3- Raporun fotokopisi kuruma gönderilirken aslı gibidir onayı ya raporun düzenlendiği hastane tarafından, ya da reçeteyi düzenleyen hekim tarafından yapılmalıdır.

4- Reçetede inkontinansa neden olan primer tanı mutlaka yer almalıdır.

5- Reçete arkasında eczane bilgilerinin yer aldığı kaşe ve eczacı ıslak imzası bulunmalıdır.

6- Reçete arkasında, tıbbi malzeme temin protokolünde Ek-6/7 olarak yer alan (duyuru sonunda bir örneği vardır) kaşe bulunmalı ve doldurulmalıdır.

7- Reçete tarihinden itibaren 5 iş günü içerisinde yapılan hasta müracaatları kabul edilmelidir. Reçete kaydı yapılıp 10 iş günü içerisinde de ürünler hastaya teslim edilmiş olmalıdır. Ek-6/7 deki kaşeye müracaat tarihi ve teslim tarihi yazılırken bu maddeye dikkat edilmelidir.

8- Ek-6/7 deki kaşe üzerinde yer aldığı üzere reçete arkasında ürünlerin teslim alındığına dair hasta imzası, TC bilgisi yer almalıdır.

9- Hasta bezine ait küpürler mutlaka reçeteye eklenmelidir.

10- Tıbbi malzeme faturalarında, birden fazla döneme ait reçeteler birlikte teslim edilecekse tek klasörde teslim edilmemelidir. Ödeme açısından mağduriyet yaşanmaması için, her aya ait ayrı fatura düzenlenmeli, kuruma ayrı klasörlerde teslim edilmelidir.

11- Mesane pedi için kurum ödemesi bulunmamaktadır.

12- Hasta bezleri günde 4 adedi geçmemek üzere, en fazla 2 aylık miktara kadar ödenmektedir.

HASTA BEZİ REÇETE, RAPOR VE FATURALARI HAKKINDA BİLGİLENDİRME DUYURUSU

02 Ekim 2017 - Okunma Sayısı : 19738